OHMAINENEK ! >.<''

haaa , kenapa OHMAINENEK ?
keep on reading , reader comel handsome :)

dia dah TAHULAH ! jap jap , TAHU ape ?
TAHU lah , yang aku nie suka KAT DIA ! jap jap siapa DIA ? 
choi lah , sape lagi , sepak kang , buat taktahu pulak -,- sorry yana kasar harini , yana tengah CEMAS sangatsangatsangat :)
eh eh , kejap kejap (tak habes habes kejap kejap ) sape yang bagitahu ? kakak Yelya Shazida 

kenapa dia bagitahu ?
yana suka sangat ke Choi tu ?
ye ke , yana suka dia ? 
bukan orang lain kaa ?

soalan yang bermain di minda :)
aku yang suruh bagitahu , yana memang suka dekat choi , manada orang lain :)
haha >.<''

haa , tengoklah , sampai TIGA orang bagitahu kat dia , mana tak mati -,-
nanti aku bagi bukti bukti yang disyaki -,- ahaha , ayat macam fundek

here is the proof

#haha , aku saja buat macam tanya balik :D aku malu time tuu ~ weeeee >.<''

# dia tanya , kenapa tak letak nama CHOIMINHO terus kat alternate name aku , aku terus macam *err -,-
#sara , aizat nak jumpa kau , no matter what happen lahh -,-

#wowowowowwowowow >.< NAK LAHHHHH ! lagi mahu tanya -.-
#wot wooooooot ! Ini aku tak confirm nak pergi ke tak -.- mana taknya , malu ahh >.<''


click to enlarge :)
I DON'T CARE WHAT PEOPLE TOLD ME ABOUT HIM , I WILL LOVE HIM <3
tak kisah lahh , korang nak kata dia tak handsome ka , apa ka ! aku & dia tadak kacau kau ponn -,- kbaii 

dats all for now , thankyou for reading , Iloveyou :)

No comments: